Klasa 1 - podsumowanie
Chciałabym pokazać co udało nam się zrobić na angielskim do końca października.
- śpiewaliśmy piosenkę 'The wheels on the bus go round and round'
- bawiliśmy się w zabawę 'Rolnik sam w dolinie' - po angielsku brzmi to tak:
The farmer in his house,
the farmer takes a wife,
the wife takes a son,
the son takes a dog,
the dog takes a cat,
the cat takes a cheese,
the cheese stands alone.
- śpiewaliśmy piosenkę o psie Bingo:
There was a farmer had a dog,
And Bingo was his name-O!
B-I-N-G-O, B-I-N-G-O, B-I-N-G-O
And Bingo was his name-O
- rysowaliśmy twarze na palcach i bawiliśmy się w nazywanie każdego paluszka:
- Sammy Thumb where are you? Here I am, how do you do?(kolejne palce nazywały się: Peter Pointer, Bobby Big, Ruby Ring i Tiny Tim)
- zrobiliśmy album ze zdjęciami rodzinnymi, jednocześnie opowiadaliśmy o nim:
This is my mum Aneta.
This is my dad Tomasz.
This is my brother Wojtek.
This is my sister Kasia.
This is my grandma Halina.
This is my grandpa Leszek.
This is my dog Tofik.
This is my cat Puszek.
- bawiliśmy się pociąg, który jedzie nad morze:
Puffer train, puffer train
Noisy little puffer train
If you’re going to the sea
Puffer train oh!
Please take me
Choo, choo, choo
Choo, choo, choo
Wooo.
Noisy little puffer train
If you’re going to the sea
Puffer train oh!
Please take me
Choo, choo, choo
Choo, choo, choo
Wooo.
- projekt pociągu dekorowaliśmy pieczątkami:
- a blue ghost
- a black paw
- a yellow sun
- a pink flower
- a red heart
- a green frog
- zapoznaliśmy się z grupą superbohaterów z książki 'Super Minds 1'
- przygotowaliśmy się do Halloween za pomocą 'potwornych' kart obrazkowych ćwicząc jednocześnie wyrażanie jakie i czyje części ciała widzimy: monster's legs, witch's body, fairy's head etc.
Komentarze
Prześlij komentarz