Klasa 3 - podsumowanie

Czym zajmowaliśmy się  na zajęciach do końca października?
  • powtórzyliśmy materiał z zeszłego roku (unity 5-9) z podręcznika 'Super Minds 1',
  • przypomnieliśmy sobie unit 1 z 'Super Minds 2': liczby 1-100, czynności dnia codziennego i piosenkę o Panu Blue,
  • poznaliśmy Monicę the monkey i dowiedzieliśmy się, co lubi jeść,
  • zrobiliśmy projekt o zwierzątku (wcześniejszy post),
  • zaśpiewaliśmy piosenkę o zebrze, hipciu i papudze oraz o tym, co zamawiają na stołówce,
  • poznaliśmy nowe przygody superbohaterów w historyjce 'Opiekun zwierząt',
  • nauczyliśmy się mówić, czego dane zwierzę nie lubi: 'A cat doesn't like chocolate",
  • pytaliśmy się wzajemnie, co lubią nasi koledzy: 'Does Ksawery like fish?',
  • przeczytaliśmy tekst o angielskim zoo,
  • zagraliśmy w karty zgadując zwierzę kolegi za pomocą pytań z użyciem: 'does it/can it/is it/',
  • poznaliśmy rodziny zwierząt (mammals, birds, reptiles, insects) i nauczyliśmy się, jak się je rozróżnia (ptaki mają pióra, ssaki mają sierść),
  • przygotowaliśmy się do Halloween za pomocą projektu z użyciem kart obrazkowych z podręcznika (ćwiczyliśmy formę: 'monster's legs' - dopełniacz saksoński oraz frazę 'I've got').
 














Komentarze