Klasa 4 - podsumowanie
Jak wyglądały nasze zajęcia do końca października?
- pracowaliśmy nad odmianą czasownika 'to be' robiąc zdania na nasz temat
- wykonaliśmy projekt o sobie (wcześniejszy post 'About me")
- zapoznaliśmy się z Benem, Lucy i psem Busterem - bohaterami nowego podręcznika
- śpiewaliśmy (niektórzy nawet tańczyli) piosenkę "The Explorers"
- poznaliśmy określenia dotyczące rodziny: (grand)parents, (grand)daughter, (grand)son,
- wykonaliśmy projekt 'My family tree'
- opisaliśmy drzewo kolegi lub koleżanki ćwicząc dopełniacz saksoński (Maciek is Olek's dad)
- poznaliśmy przygody Bena, Lucy i Bustera w historyjce 'The old book'
- porozmawialiśmy o tym, w czym jesteśmy dobrzy (I'm good at...), a w czym - nie bardzo 😃
- przygotowaliśmy się do Halloween za pomocą testu 'Czy jesteś wilkołakiem? (ćwicząc przy okazji pytania w czasie Present Simple): 'Do you eat your hamburger without a bun?
Projekt Julii K., tekst Adama
Projekt Igora, tekst Poli
Projekt Julii M., tekst Hani
Projekt Julii C., tekst Nadii
Projekt Nadii, tekst Julii C.
Projekt Kacpra, tekst Madzi
Projekt Zuzi, tekst Julii K.
Projekt Hani, tekst Julii M.
Projekt Heleny, tekst Krzysia
Projekt Krzysia, tekst Heleny
Projekt Poli, tekst Igora
Projekt Magdy, tekst Kacpra
Projekt Julii K., tekst Zuzi
Projekt Julii B., tekst Nadii
Projekt Adama
Projekt Natalii
Komentarze
Prześlij komentarz