Klasa 4 - podsumowanie

 
Jak wyglądały nasze zajęcia do końca października?
 
  • pracowaliśmy nad odmianą czasownika 'to be' robiąc zdania na nasz temat
  • wykonaliśmy projekt o sobie (wcześniejszy post 'About me")
  • zapoznaliśmy się z Benem, Lucy i psem Busterem - bohaterami nowego podręcznika
  • śpiewaliśmy (niektórzy nawet tańczyli) piosenkę "The Explorers"
  • poznaliśmy określenia dotyczące rodziny: (grand)parents, (grand)daughter, (grand)son,
  • wykonaliśmy projekt 'My family tree'
  • opisaliśmy drzewo kolegi lub koleżanki ćwicząc dopełniacz saksoński (Maciek is Olek's dad)
  • poznaliśmy przygody Bena, Lucy i Bustera w historyjce 'The old book'
  • porozmawialiśmy o tym, w czym jesteśmy dobrzy (I'm good at...), a w czym - nie bardzo 😃
  • przygotowaliśmy się do Halloween za pomocą testu 'Czy jesteś wilkołakiem? (ćwicząc przy okazji pytania w czasie Present Simple): 'Do you eat your hamburger without a bun?
 
Projekt Julii K., tekst Adama
 
 
 
Projekt Igora, tekst Poli
 
 

Projekt Julii M., tekst Hani
 
 

Projekt Julii C., tekst Nadii
 
 

Projekt Nadii, tekst Julii C.



Projekt Kacpra, tekst Madzi
 


Projekt Zuzi, tekst Julii K.
 
 
 
Projekt Hani, tekst Julii M.
 
 

Projekt Heleny, tekst Krzysia
 
 

Projekt Krzysia, tekst Heleny
 
 

Projekt Poli, tekst Igora
 
 

Projekt Magdy, tekst Kacpra


 
Projekt Julii K., tekst Zuzi
 
 

Projekt Julii B., tekst Nadii
 
 

Projekt Adama
 
 

Projekt Natalii

Komentarze