Klasa 2 - styczeń i luty
styczniu:
- kontynuowaliśmy temat zabawek go-kart, train, doll, computer game, monster etc.
- poznaliśmy nowe określenia long, short, big, small, beautiful, ugly etc.
- nauczyliśmy się opisywać zabawki w połączeniu z przymiotnikami It's a long blue train,
- zrobiliśmy projekt o naszych ulubionych rzeczach: kolorze, jedzeniu, święcie, książce, zabawce, piosence, zwierzęciu i stronie internetowej:
Projekt Poli J.
Projekt Julki
Projekt Karoliny
Projekt Wiktora
Projekt Zosi
Projekt Szymona
- nauczyliśmy się opowiadać o koledze/koleżance: His/her name's Julie. She's eight. His/her favourite toy is his/her bike.
- robiliśmy mały koncert w piosence Hey, Emma, what's your favourite toy?
W lutym:
- poznaliśmy nowe przygody bohaterów Super Minds w komiksie o wyścigu gokartów,
- rozpoczęliśmy nowy rozdział w podręczniku - o zwierzętach,
- ćwiczyliśmy his/her we frazach Donnie and his duck, Sandra and her frog,
- mówiliśmy o przyimkach miejsca (in/on/under) - opisywaliśmy, gdzie znajdują się zwierzęta
(A lizard in the book),
- przygotowaliśmy się ustnie do testu szkolnego na temat pomieszczeń w domu za pomocą gier z kartami obrazkowymi (A cat in the bedroom).
Komentarze
Prześlij komentarz