Klasa 2 - styczeń i luty
 
styczniu:
 
- kontynuowaliśmy temat zabawek go-kart, train, doll, computer game, monster etc.
 
- poznaliśmy nowe określenia long, short, big, small, beautiful, ugly etc.
 
- nauczyliśmy się opisywać zabawki w połączeniu z przymiotnikami It's a long blue train,
 
- zrobiliśmy projekt o naszych ulubionych rzeczach: kolorze, jedzeniu, święcie, książce, zabawce, piosence, zwierzęciu i stronie internetowej:
 
 
Projekt Poli J.
 
 
Projekt Julki
 
 
Projekt Karoliny
 
 
Projekt Wiktora
 
 
 
Projekt Zosi
 
 
Projekt Szymona
 
- nauczyliśmy się opowiadać o koledze/koleżance: His/her name's Julie. She's eight. His/her favourite toy is his/her bike.
 
- robiliśmy mały koncert w piosence Hey, Emma, what's your favourite toy?
 
 
W lutym:
 
- poznaliśmy nowe przygody bohaterów Super Minds w komiksie o wyścigu gokartów,
 
- rozpoczęliśmy nowy rozdział w podręczniku - o zwierzętach,
 
- ćwiczyliśmy his/her we frazach Donnie and his duck, Sandra and her frog,
 
- mówiliśmy o przyimkach miejsca (in/on/under) - opisywaliśmy, gdzie znajdują się zwierzęta
(A lizard in the book),
 
- przygotowaliśmy się ustnie do testu szkolnego na temat pomieszczeń w domu za pomocą gier z kartami obrazkowymi (A cat in the bedroom).
 
 














Komentarze