Klasa 2-3
Klasa 2-3 - styczeń i luty
- poznaliśmy nowe przygody bohaterów Super Minds w historyjce o czapce,
- ćwiczyliśmy I'm wearing, she's wearing, he's wearing a blue cap,
- poznaliśmy inne czynności wykonywane teraz (I'm eating a banana, you are playing the guitar)
i graliśmy w kalambury,
- na podstawie chatu (tekst) zrobiliśmy projekt 'Co robisz po szkole w domu? A twoja mama
i siostra?',
Projekt Mai: Ja oglądam telewizję, mój chomik biega, mama gotuje w kuchni, moja siostra gra na telefonie.
Projekt Marcela: Tato ogląda telewizję, mama gotuje, mój brat się kąpie, ja gram w gry komputerowe.
Projekt Olivera: Mój kot śpi, ja oglądam telewizję i filmy na komputerze, mama gotuje w kuchni.
Projekt Ali: Mój brat gra w gry komputerowe, moja rybka pływa, ja patrzę na rybkę.
Projekt Michała: Moja kotka śpi, brat gra na telefonie, ja gram w gry komputerowe.
Projekt Julii: Babcia tańczy w piwnicy, mama jest w kuchni, ja bawię się z siostrą.
Projekt Emilki: Mama śpi, rybka biega, ja bawię się z chomikiem.
Projekt Karoliny: Tato śpi, siostra patrzy na kota, ja jem lody.
- mieliśmy dużo dodatkowych ćwiczeń pisemnych związanych z czynnościami wykonywanymi teraz w celu wsparcia nauki w szkole,
- zrobiliśmy projekt 'Historyjka o musze' i na jej podstawie bawiliśmy się w jej odtwarzanie i wyścig Step forward, step back (dobra odpowiedź lub naśladowanie - krok w przód, zła - krok w tył),
- napisaliśmy test z rozdziału 7 - brawo za wyniki!
- Valentine's Day - szukaliśmy ukrytych walentynkowych słów i rozwiązywaliśmy walentynkową krzyżówkę,
- poznaliśmy liczby do 100 i ćwiczyliśmy 1-20 w piosence Snap, tap, slap, clap i w grze w bingo,
- wykorzystywaliśmy liczby 1-100 do poznania brytyjskich monet (projekt).
Komentarze
Prześlij komentarz