Klasa 2-3

Klasa 2-3 - styczeń i luty

- poznaliśmy nowe przygody bohaterów Super Minds w historyjce o czapce,

- ćwiczyliśmy I'm wearing, she's wearing, he's wearing a blue cap,

- poznaliśmy inne czynności wykonywane teraz (I'm eating a banana, you are playing the guitar
i graliśmy w kalambury,

- na podstawie chatu (tekst) zrobiliśmy projekt 'Co robisz po szkole w domu? A twoja mama
i siostra?',


Projekt Mai: Ja oglądam telewizję, mój chomik biega, mama gotuje w kuchni, moja siostra gra na telefonie.


Projekt Marcela: Tato ogląda telewizję, mama gotuje, mój brat się kąpie, ja gram w gry komputerowe.

 

Projekt Olivera: Mój kot śpi, ja oglądam telewizję i filmy na komputerze, mama gotuje w kuchni.


Projekt Ali: Mój brat gra w gry komputerowe, moja rybka pływa, ja patrzę na rybkę.


Projekt Michała: Moja kotka śpi, brat gra na telefonie, ja gram w gry komputerowe.


Projekt Julii: Babcia tańczy w piwnicy, mama jest w kuchni, ja bawię się z siostrą.


Projekt Emilki: Mama śpi, rybka biega, ja bawię się z chomikiem.


Projekt Karoliny: Tato śpi, siostra patrzy na kota, ja jem lody.

- mieliśmy dużo dodatkowych ćwiczeń pisemnych związanych z czynnościami wykonywanymi teraz w celu wsparcia nauki w szkole,

- zrobiliśmy projekt 'Historyjka o musze' i na jej podstawie bawiliśmy się w jej odtwarzanie i wyścig Step forward, step back (dobra odpowiedź lub naśladowanie - krok w przód, zła - krok w tył),








- napisaliśmy test z rozdziału 7 - brawo za wyniki!

- Valentine's Day - szukaliśmy ukrytych walentynkowych słów i rozwiązywaliśmy walentynkową krzyżówkę,

- poznaliśmy liczby do 100 i ćwiczyliśmy 1-20 w piosence Snap, tap, slap, clap i w grze w bingo,

- wykorzystywaliśmy liczby 1-100 do poznania brytyjskich monet (projekt).













Komentarze