Klasa 4 
styczeń i luty

- zaczęliśmy unit o jedzeniu,

- zrobiliśmy projekt 'Would you like some...?' - czy chcesz trochę...? 





- poznaliśmy konstrukcję there is(n't)/are(n't) some/any i uczyliśmy się pytać np. czy jest trochę sera w twojej kanapce i mówić, że nie ma boczku w mojej kanapce,




- "gotowaliśmy" zupę z pluszkowych warzyw i owoców pytając swoich kolegów, co mamy do niej dodać 'shall we put some onions in the soup?'







- poznaliśmy nową historyjkę bohaterów naszego podręcznika,

- śpiewaliśmy piosenkę o pikniku,

- rozmawialiśmy o Walentynkach (walentynkowa krzyżówka i szukanie słówek) i napisaliśmy wierszyk walentynkowy na własnoręcznie wykonanych kartkach:
Roses are red,
Violets are blue,
Sugar is sweet
And I love you.









- rozmawialiśmy o łańcuchach pokarmowych i miejscach występowania zwierząt (A rabbit eats grass, a lion eats a rabbit; a lion lives in the jungle),

- zaczęliśmy unit 6 o gadżetach - poznaliśmy ich nazwy,


- porównywaliśmy gadżety: który jest droższy, ładniejszy, lżejszy (stopniowanie przymiotników - stopień wyższy).

Komentarze

Popularne posty