Klasa 2 - Misty i jej szczur, lubimy psy, kamuflaż i moja śniadaniówka: co robiliśmy w marcu i w kwietniu
Klasa 2 - Misty i jej szczur, lubimy psy, kamuflaż i moja śniadaniówka: co robiliśmy w marcu
i w kwietniu
- poznaliśmy historyjkę małego pieska znalezionego pod drzewem i odtwarzaliśmy ją w grze ruchowej Step forward, step back,
- sprawdzaliśmy jakie miejsca zajęły zwierzęta na wystawie (słuchanie),
- uczyliśmy się o kamuflażu zwierząt i zrobiliśmy o tym projekty (przepraszam - niektórych nie udało się obrócić):
Projekt Julii: Trzy motyle w liściach.
Projekt Poli J.: Motyl na drzewie.
Projekt Kasi: Sześć pająków w liściach.
Projekt Szymona: Małpa na palmie.
Projekt Karoliny: Cztery tygrysy w wysokiej trawie.
Projekt Zosi: Dwa pająki w wodzie.
Projekt Poli S.: Dwa tygrysy w wysokiej trawie.
- poznaliśmy i powtórzyliśmy słownictwo związane z Wielkanocą za pomocą krzyżówki
i wykreślanki słownej: kurczak chick, koszyk basket, króliczek bunny itd.
- tematykę zwierząt zakończyliśmy testem - brawo za wyniki, zwłaszcza dla osób, które próbują pisać po angielsku ze słuchu (Pola S., Karolina, Wiktor, Szymon, Julia i Pola J.),
- rozpoczęliśmy nowy rozdział naszego podręcznika o jedzeniu: rozmawialiśmy co każdy ma w swojej śniadaniówce (ja mam mleko i kanapkę I've got milk and a sandwich).
Komentarze
Prześlij komentarz