Klasa 2 - Misty i jej szczur, lubimy psy, kamuflaż i moja śniadaniówka: co robiliśmy w marcu i w kwietniu


 Klasa 2 - Misty i jej szczur, lubimy psy, kamuflaż i moja śniadaniówka: co robiliśmy w marcu 
i w kwietniu

- poznaliśmy historyjkę małego pieska znalezionego pod drzewem i odtwarzaliśmy ją w grze ruchowej Step forward, step back,

- sprawdzaliśmy jakie miejsca zajęły zwierzęta na wystawie (słuchanie), 

- uczyliśmy się o kamuflażu zwierząt i zrobiliśmy o tym projekty (przepraszam - niektórych nie udało się obrócić):


Projekt Julii: Trzy motyle w liściach.


Projekt Poli J.: Motyl na drzewie.

 
Projekt Kasi: Sześć pająków w liściach.


Projekt Szymona: Małpa na palmie.


Projekt Karoliny: Cztery tygrysy w wysokiej trawie.


Projekt Zosi: Dwa pająki w wodzie.


Projekt Poli S.: Dwa tygrysy w wysokiej trawie.

- poznaliśmy i powtórzyliśmy słownictwo związane z Wielkanocą za pomocą krzyżówki 
i wykreślanki słownej: kurczak chick, koszyk basket, króliczek bunny itd.

- tematykę zwierząt zakończyliśmy testem - brawo za wyniki, zwłaszcza dla osób, które próbują pisać po angielsku ze słuchu (Pola S., Karolina, Wiktor, Szymon, Julia i Pola J.),

- rozpoczęliśmy nowy rozdział naszego podręcznika o jedzeniu: rozmawialiśmy co każdy ma w swojej śniadaniówce (ja mam mleko i kanapkę I've got milk and a sandwich).

Komentarze

Popularne posty