Klasa 3 (poniedziałek i piątek)- owocowa sałatka, Wielkanoc, zabawa w sklep i bakterie w jedzeniu: co robiliśmy w marcu i w kwietniu
co robiliśmy w marcu i w kwietniu
- kontynuowaliśmy temat związany z jedzeniem i zakupami: na zadanie domowe dzieci wykonały niesamowite projekty (brawo!), dzięki którym mogliśmy się bawić w sklepy:
- Hello, can I help you?
- Yes, have you got dog food?
- Yes, we have.
- How much is it?
- It's 4 pounds.
- Can I have it?
- Yes, here you are.
- Thank you, goodbye.
- powtórzyliśmy słownictwo związane z Wielkanocą i poznaliśmy nowe w krzyżówce i kwadracie słownym - oczywiście szukaliśmy też czekoladowych jajek w ogrodzie mówiąc, gdzie je znaleźliśmy (in the grass, under the tree/bush),
- nauczyliśmy się pytać, czy jakaś żywność jest w lodówce lub w koszyku (Is there any milk in the fridge?, Are there any mangos in the basket),




- zrobiliśmy projekt sałatki owocowej i mówiliśmy, co się w niej znajduje (przepraszam - większości projektów nie udało mi się obrócić),

- przeczytaliśmy o bakteriach w jedzeniu i nauczyliśmy się, co trzeba robić, żeby się nie zatruć (Wash your hands, cook meat until it's very hot, clean the kitchen),
- zaczęliśmy nowy temat o pokoju Flash, w którym panował bałagan - skarpetka na lampie, kredki na dywanie (a sock on the lamp, crayons on the mat).
- zaczęliśmy nowy temat o pokoju Flash, w którym panował bałagan - skarpetka na lampie, kredki na dywanie (a sock on the lamp, crayons on the mat).
Komentarze
Prześlij komentarz